Mä inspiroiduin tänään meidän uuden kodin tyhjästä tilasta niin paljon, että päätin vetää päivän treenin täällä. Tällä kertaa halusin jotain uutta ja haastavaa, joten päätin kokeilla vähän erilaisia liikkeitä ja ottaa niihin mukaan ekstrahaastetta kuminauhan ja pikkupyyhkeiden avulla.

Alunperin oli tarkoitus kuvata video, jossa tekisin liikkeet reaaliajassa teidän kanssa, mutta täällä meidän kämpässä kaikuu vielä sen verran (korkea katto ja tyhjä olohuone ei oo ehkä se ihan paras yhdistelmä äänentoiston kannalta), ettei moinen olisi oikein toiminut. Kuvasin videon siis samanlaiseen tapaan, kuin aiemmatkin treenivideot, mitä blogissa on näkynyt.

Kuvasin tällä kertaa myös lämmittelyt mukaan, jotta voitte tehdä treenin ihan alusta loppuun niinkuin mäkin sen tein. Lopussa on myös mahdollisuus tehdä ekstrakierros, joka sisältää kaksi aika hapottavaa liikettä.

Tässä vielä videolla näkynyt treeni kirjallisena:

Lämmittely:
Tee jokaista liikettä 30s ja toista kierros kaksi kertaa

Polvennostojuoksu

Askelkyykky + kurotus

Etureisivenytys + kurotus

Marssikävely

X-hyppy (kuminauha jalkojen ympärillä)

Hiihtohyppy (kuminauha jalkojen ympärillä)

Treeni:
Tee jokaista liikettä 15 toistoa ja toista kierros kolme kertaa

Kyykky kuminauha jalkojen ympärillä

Lantionnosto + loitonnus

Askelkyykky pyyhkeen kanssa

Tupla luistelukyykky

Jalkojen veto selinmakuulla

Kyykky + potku kuminauhalla

Sivukävely (jalat koukussa & jalat suorana)

Aasinpotku (pyyhe polven takana)

Treeni on aika pitkä, joten se soveltui hyvin korvaamaan tavallisen salitreenin – ja uskoisin, että pyyhkeiden ja kumpparin ansiosta sain jotkut liikkeet jopa paremmin tuntumaan, kuin painojen kanssa heiluessa.

Kertokaahan sitten, miltä tuntui!

-Laura